Srpen 2011

Panenka

31. srpna 2011 v 10:36 | Myška
Když jsme jeli s mamkou na dovolenou stavili jsme se na VESELÉM KOPEČKU a prohlíželi jsme si nádherné staré statky a mlýny,ale i obyčejné malé chaloupky a v jedné té chaloupce si děti mohli namalovat dřevěnou panenku a tak jsem si jednu také namalovala.Nejdříve jsem ji musela od hlavy po krk natřít bílou a potom béžovou, šatičky jsem jí udělala červené s kytičkami a takhle vypadá.......

Dovolená-Morava

30. srpna 2011 v 9:28 | Myška
Tahle dovolená se nám docela dost vydařila.Jeli jsme na Moravu,ale pozor celou dobu na kole.Dohromady jsem ujela asi
352 km.Začínali jsme hned ráno a jeli jsme: Pekelským údolím,Olešnicí v orl. horách- chata čihalka potom do polska a pak už ani nevím frčeli jsme s větrem o závod první noc jsme strávili na louce u balíků druhý den jsme jeli dál k Zemské bráně:

trochu jsme se ošplouchli a jeli dál na Kašparovu chatu
byl to takový menší kopeček ,ale dal nám zabrat.

Jednu noc jsme strávili i na hradě BRNÍČKO :)

a tak jsme pokračovali dál stavili jsme se na hradě Bouzov a v jeskyních a i v Olomouci kde jsme dvě noci spali no a skomčili jsme v Otrokovicích na vlakovém nádraží...

chaloupka a důležitý urbis

9. srpna 2011 v 18:03 | Myška
Minulé vánoce jsme slavili na chaloupce u Polomu občas jsme si zašli na jídlo do Staré školy.ale jinak jsme vařili na kamnech...

My všichni jsme něco dělali na počítači
Urbiskobvi to bylo líto tak to skusil taky:)